A hely szelleme - Black Cab
2014. augusztus 25. írta: Gyökösi Attila

A hely szelleme - Black Cab

Itt az ideje, hogy gyorséttermekről is írjak már. Végül is a legsikeresebb blogok vitathatatlanul általában pont a gasztronómiával foglalkozók. Az ezekről rendszeresen írók, - például a sokak által méltán kedvelt városban.blog - nemcsak hogy olvasottak, - ami által az átlagos földi halandó számára szinte mérhetetlen gazdagságot és hírnevet biztosítanak a szerzőiknek - de valóban kedvet tudnak csinálni egy-egy étteremhez is. Az egyik legutóbbi ilyen olvasmányom épp Szűcs Ádám írása volt a Black Cab Burgerről. Aki ismer, tudja, hogy nagy barátja vagyok a pezsgő belvárosi életnek, beleértve mindenféle újonnan nyíló vendéglátó létesítményeket is. Azonban igazából kipróbálni csak keveset szoktam, mert vagy épp nem járok arra, vagy épp nem vagyok éhes, vagy épp valami más jön közbe. 

blackcab-1.jpg

Most azonban végre máshogy történt:

Úgy hozta az élet, hogy délután háromtól hatig el kellett töltsek három órát a városban, mert nem volt értelme a hatkor esedékes program előtt már hazajönni, majd visszamenni. Ezért aztán bóklásztam egy nagyot, mert amúgy is egész hétvégén otthon voltam "vidékországban", és már hiányzott a város. És miután a reggeli már régen volt, éhes is voltam. És szerencsére beugrott, hogy végre ki lehetne próbálni ezt a Black Cab Burgert, mert rémlett hogy jókat írtak róla, és a Rákóczi út 19. útba is esett. Igaz, végig kellett caplatnom a bulinegyedet, csupa-csupa kísértés, de ellenálltam.

Nos. Azt kell mondjam, mindenképp megér pár kilométer gyaloglást a dolog. Először is a kiszolgálás. A pultos srác nagyon ügyesen terelgetett a megfelelő méretű burger irányába, majd az italválasztásnál még ügyesebben ajánlotta a náluk kapható gyömbért. (Ez van a képen.) Ami tényleg nagyon jó.

A hely jól van berendezve, a kiszolgálás szisztémája is jól működik, a rendelésről helyes kis számozott falapocskát adnak, majd kis lcd kijelzőkön lehet látni, ha elkészült a burger. De a legjobb tényleg a személyzet közvetlensége és figyelme. Manapság persze ez már nem annyira ritka, de azért lehet találkozni időnként meghökkentő hozzáállással is, épp ezért is értékeltem nagyra a Black Cab stílusát. Valóban jól illusztrálták, hogy egy hely minősége nem csak a felszolgált ennivalón múlik. Bizony van olyan, hogy a "hely szelleme". És ezt a Black Cab személyzete valóban érti.

Maga a hamburger teljesen korrekt, persze menüben kértem, és a sültkrumpli tényleg fantasztikus. Legalábbis ízre és állagra, mert a mérete meglehetős szórást mutat, semmiképp sem nevezhető szabványos terméknek. Ami egyébként nem baj, mert amikor az ember azt gondolja, hogy már elfogyott, tüzetesebb vizsgálattal még lehet találni apró krumpliforgácsokat a dobozka alján. És azok is nagyon finomak...  Én egy nagy Cabbie Burgert kértem, főképp a sajt és a jalapeno miatt. (Mostanában a csípőst is csípőssel enném, ha lehetne.)

A burger valóban finom is volt. A hús teljesen olyan amilyennek egy igazi marhahús-pogácsának lennie kell, kellően sült, mégis lédús, épp annyira csöpögős, hogy jó legyen. A zsömle is korrekt, meg persze minden ami még benne volt. Sajnos messze nem volt olyan csípős, mint szerettem volna, és csak a végén jutott eszembe hogy kérhettem volna bele a pultnál Psycho Extractot is. Legközelebb kipróbálom. A gyömbérital (mert nem sör az, bármit is írnak rá az ángliusok) tényleg jó volt. Bár utólag bántam, hogy nem valami jó kis barna sört kértem, pláne hogy evés közben láttam, ahogy gurigatják a hordókat. Apropó! Evés közben nemcsak hordókat lehet ám látni, hanem az asztalokat törülgető, meg a vendégek ügyes bajos dolgait intéző lányt is, vicces, "Nice To Meat You" feliratú Black Cab-os pólóban. Nyilván többen is dolgoznak ott ilyen munkakörben, de az a lányzó akit épp én láttam, jóval vacakabb hamburger esetén is törzsvendéggé tenne bárkit. 

Szóval mindenki menjen azonnal burgert enni. Mert megérdemeljük. Meg a Black Cab is. 

logo_big (1).png

A bejegyzés trackback címe:

https://halakjelleme.blog.hu/api/trackback/id/tr876634715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fercsipeter 2014.08.26. 21:02:41

Már az első éttermükben is kiváló a kiszolgálás, de már tervben van, hogy meg látogatom az új éttermet. A kiszemelt "áldozat" pont a Cabbie Burger, de jalapeno helyett tükörtojással! :)
süti beállítások módosítása