Lapos egér
2014. november 13. írta: Gyökösi Attila

Lapos egér

Ez egy gyors, és most már nagyon nem idevaló poszt. Lesz benne egér, macska, meg mindenféle más vidéki dolog. Városi népeknek igazából nem való, pláne finnyásabbaknak. 

puli3.jpg

Szóval, most épp az történt, hogy hazaérvén beeresztettem a csipet csapatot, ami jelenleg az anyamacsek meg a maradék két átok kölke. A fénysebességgel pattogó csíkos, meg a pulik által megrágott fekete. Én nekiálltam egy amolyan igazi nagyon-nagy, lakásszétszedős takarításnak, (hogy miért, az most hosszú volna, bonyolult, mindenféle apró elektronikus szerkezetek valamint a radiátor mögött felgyülemlett avar szolgáltatott apropót) és észrevettem, hogy az anyamacsek nagyon szaglálódik a kandalló fatárolójánál, ami most dugig van fával. Gondoltam, hogy bemászott az egyik kölök, aztán nem is törődtem a dologgal tovább. Később beugrott, hogy de hát egérszezon van, és mi van ha egeret érez? Ekkor persze már rég sehol sem volt az anyamacska, a kicsik meg kint aludtak a konyhában, egy kétszínű gubancot képezve az ebédlőasztal közepén. (Igen. Miért, hol aludtak volna?)

Nem sokkal később jövök le a lépcsőn és látom, hogy egy apró gyerekegér szalad a kandallótól a tv felé. Mindegy volt már, de azért felkeltettem a pattogósabb macska kölköt a konyhában (anyjuk kint az udvaron, egérbeszerzőben) hogy hátha szeretne egeret fogni, de mire ráállítottam a csapára, az egér persze már heted-hét határon túl járt. 

Mindenesetre kipakoltam a fát a fatárolóból, hátha lesz ott még más is...

Volt. A legalsó rönk alatt volt egy 2D egér, szegényre valahogy rápakolódott a fa. Szerencsére közben hazatalált az anyamacska, odavittem, és pont két darab harapás+nyelés kombinációval eltüntette.

A macska jó találmány, bár lehetne tökéletesíteni, jobb volna például, ha mondjuk a kakiló funkciót megszüntetnénk rajta. Ezen még dolgozni kell.

Vidéken lakni pedig jó. (Dacára annak, hogy itt folyton hullákba botlik az ember, kutya, macska, róka, egér, harkály... mint valami francos természettudományi múzeum.)

UI: A képen az egyik puli van, ő mondjuk kevésbé öli az egérölő macskákat, mint a másik. A lapos egérről kivételesen nem csináltam képet, a facebook oldalamon megosztott aktuális tetemek képeit se szokták kedvelni a finnyás városi népek (igen Kristóf, rád gondolok épp...).

A bejegyzés trackback címe:

https://halakjelleme.blog.hu/api/trackback/id/tr156894875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.11.14. 05:42:41

Egy steril lakóparkba is bejutnak az egerek, akár a falon felmászva is a konyhaablakig.
Fura ambivalens viszonyunk van az egerekkel.
Japán táncoló egér kisállatnak, aranyos, büdös > Jó
Házi egér, megrág, büdös, lop > rossz
Csecsemőegér megetetni vele más állatokat > szerintem rossz
Elfogott árva háziegér > jó, majd rossz
Pocok a földeken > nagyon rossz
stb.

Pixynor 2014.11.15. 01:05:09

Hát nekem is volt macskám, haláli dög volt, ő nem ette meg az egeret, játszott vele, órákig, egyszer megfigyeltük, cicázott vele, majd megunta, egy roppantással megölte és otthagyta. Rendszeresen hagyott egértetem ajándékokat a lábtörlőmön, de nem ette meg őket. Nekem egy öreg palota pincsim van, udvari kutya 14 éves, tán már csak hálni jár belé a lélek is :)

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2014.11.16. 19:43:54

@Pixynor: Te vagy az én emberem! Hiszen a vak is láthatja, hogy Neked épp új macskára van szükséged. (Ráadásul ez ugye abszolút független mindenféle Ügyvédi tevékenységektől.) Egy kölökmacska roppant jópofa dolog, annál már csak két kölökmacska jópofább. Őrületes szerencséd van, mit ad isten, itt épp van még kettő. Van róluk millió kép a saját facebook oldalamon, megleled, ha akarod. Örülsz mi?

Pixynor 2014.11.16. 20:25:05

@Thoreau: annyira drága vagy, de most nem véletlenül nincs cicám, sajnos a környéken van egy kertféltő ember, aki folyamatosan mérgezi az összes macskát. A mienket is megmérgezte :( szegény hazajött félholtan, elment és sosem láttuk többet. Szóval nem tennék ki egy kis cicust én most ennek. A szobában meg nem szeretném tartani az állatot.
süti beállítások módosítása